forex trading logo

czarter jachtów Iława


Logowanie



Naszą witrynę przegląda teraz 45 gości 
49%Poland Poland
42.5%United States United States
3.7%Germany Germany
1.8%United Kingdom United Kingdom
0.9%Norway Norway
0.9%Ireland Ireland
0.9%Croatia Croatia

Wczoraj: 9
Bieżący tydzień: 33
Poprzedni tydzień: 104
Bieżący miesiąc: 148
Poprzedni miesiąc: 231
Ogółem: 5811
Start Venus ALPAGA
Czarter Jachtów Jeziorak, Venus ALPAGA PDF Drukuj Email

Jacht przygotowany jest do żeglugi i noclegu dla 5 osób, wyposażony we wszystkie patenty umożliwiające przyjemną żeglugę tj. kuchenka gazowa,  komplet naczyń, oświetlenie ledowe z oświetleniem zewnętrznym kokpitu na salingach, silnik zaburtowy z paliwem (5 litrów - przy czarterach powyżej 3 dni), wszystkie fały w kokpicie, grot na pełzaczach z lazy jackiem, fok na sztywnym sztagu z rolerem, sprzęt ratunkowy i biwakowy oraz inne rzeczy których nie jestem w stanie wymienić.

fały w kokpicie
fały w kokpicie fały w kokpicie
lazy jack
lazy jack lazy jack
wiatr w żaglach
wiatr w żaglach wiatr w żaglach
półwysep indyjs...
półwysep indyjski półwysep indyjski
cuma na półwysp...
cuma na półwyspie indyjskim cuma na półwyspie indyjskim
wieczorne medyt...
wieczorne medytacje wieczorne medytacje
stolik w kokpic...
stolik w kokpicie stolik w kokpicie
wnętrze
wnętrze wnętrze
kabina dziobowa...
kabina dziobowa ' kabina dziobowa '
kabina dziobowa
kabina dziobowa kabina dziobowa
dwie szafy w ka...
dwie szafy w kabinie dziobowej dwie szafy w kabinie dziobowej
kambuz
kambuz kambuz
kuchenka gazowa...
kuchenka gazowa ze zlewem kuchenka gazowa ze zlewem
mesa
mesa mesa
podwójna koja w...
podwójna koja w mesie podwójna koja w mesie
hundkoja
hundkoja hundkoja

Dane techniczne jednostki

Venus - jednomasztowy jacht żaglowy produkcji polskiej. Budowany był z myślą o śródlądowym oraz zatokowym pływaniu - co nie przeszkodziło niektórym pływać nim z powodzeniem po Bałtyku, czy Morzu Północnym. Cechy charakterystyczne tej konstrukcji to mocny takielunek (2 pary want kolumnowych, 1 para want topowych, 2 achtersztagi), solidny kadłub i dzielność - znacznie wyróżniająca Venuskę spośród innych jachtów śródlądowych.

Konstruktorem jachtu jest pan Zbigniew Gibowski. Pierwsze egzemplarze powstały pod koniec lat 70 i od razu jacht stał się obiektem westchnień i marzeniem większości żeglarzy "szuwarowych". Na owe czasy był jednostką ogromną, dającą rewelacyjne warunki hotelowe.
Seryjnie Venuskę produkowano w Chojnicach - w stoczni jachtowej Polsport. Z biegiem czasu dodawano drobne poprawki do kadłuba stoczniowej Venuski. Między innymi profilowane burty pod kabestanami oraz przerobiony kształt falszkila i zmiana balastu na ołowiany.

Wybudowano też kilkadziesiąt egzemplarzy w klubie "Wind" nad Zalewem Koronowskim. Była tam (a może i jest do tej pory?) forma Venuski, z przedłużoną rufą - dodano pokaźny achterpik oraz dno w części rufowej "wyciągnięto" lekko ponad wodę. W ten sposób łódka lepiej pływała, ponieważ nie ciągnęła za sobą tyle wody. Minusem tego rozwiązania była konieczność zastosowania steru głębinowego i idące za tym problemy z cumowaniem rufą do brzegu.

W Chojnicach - na życzenie - jacht produkowany jest do dzisiaj. Produkuje go stocznia Polyester Yacht.

Konstruktor: Zbigniew Gibowski
Długość maksymalna: 6,50 m
Szerokość maksymalna: 2,45 m
Masa całkowita: 1100 kg
Wyporność: 1100 kg
Typ kadłuba: balastowo-mieczowy
Materiał konstrukcyjny: laminat poliestrowo-szklany
Zanurzenie minimalne: 44 cm
Zanurzenie maksymalne: 1,07 m
Masa balastu: 300 kg
Masa miecza: 50 kg
Ilość załogi: 2-6

Powierzchnia żagli:

Fok: 8,7 m2
Grot: 9 m2
Typ ożaglowania: Slup

 

źródło: http://venuska.pl/

 

Profesjonalny czarter komfortowo wyposażonych jachtów na Mazurach. Rejsy. Jeziorak. Iława.


Stworzone dzięki Joomla!. Designed by: Above The Fold Theme  Valid XHTML and CSS.

Visitor counter, Heat Map, Conversion tracking, Search Rank